Tuesday, February 22, 2011

Bättre sent än aldrig!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Anledningar: vardagssysslor som tar tid, umgås med familjemedlemmar <3, kolla massa serier/film osv. Bilden ovan är för övrigt jag innan tv-spelkonventet i Skövde ägde rum i helgen. Jag och Sara var där i lördags och där träffade vi även på Carro och Siv. :) Det var trevligt och blev mycket spelande! Jag kom dock ej med i Mariokart-turneringen för efter över ett års paus från det (lånade av brorsan) så sög jag rejält vid uttagningen, haha. :D


Hittade en gammal bild (ovan) från när en av mina bästa vänners syster ville fota mig inför ett skolprojekt för ca 5-6 år sen skulle jag tro att det var. Det är hemskt hur fort tiden går egentligen!


Med "rätt" ljussättning får man en härligt zombie-grön nyans i huden. ^__^ Jag som ville inviga min nya fina kamera (med lite ego-bilder) jag fick av Sara julen 2008. :)

4 comments:

  1. Du är så himla fin och söt på den bilden i mitten! <3 Och de andra med såklart... ;)

    ReplyDelete
  2. morwen: ja så liiiiten jag är *nyper tag i kärleksdecken* haha :D

    ReplyDelete