Wednesday, October 26, 2011

Min Sara med elf

Vill slå ännu ett positivt slag för underbara elf med sitt icke-djurtestade, jättebilliga smink. Och då talar vi om 10-15 kronor för puder/foundation/läppstift osv. De har även mineralsmink, produkter som innehåller mer skonsamma, hälsosamma och naturliga ämnen och även ger extra hög kvalitét, som är något dyrare men då snackar vi ändå om cirka 35 kronor för en riktigt bra foundation. Min Sara här på bilden inhandlade för någon vecka sedan ett gäng olika produkter till väldigt lågt pris av vilka hon använder flera st av här till exempel mineralfoundation och puder, mascara, ögonskugga och kajalpenna. Jag tyckte hon hade sminkat sig så fint här så jag bad snällt om att få lägga upp bilden jag tog på henne. :) Tack, Älskling

En lite sämre bild jag fick till på ett av deras snygga nagellack man får i stora burkar för en tia. Värt? Självfallet! Sara valde bland annat en läcker mint-grön färg.

4 comments:

  1. Japp, lär handla där igen då det börjar bli tomt i smink-skafferiet! ;)

    ReplyDelete
  2. Älskling: Tycker jag absolut du ska göra, och jag med! Sparar man masssssa pengar på. :)

    ReplyDelete
  3. Sara var jättefin i sitt nya smink och lack :) Hurra för ELF^^

    ReplyDelete
  4. Miss Anthropia: Ja visst var hon! :D Håller med: Hurra för elf! ^__^

    ReplyDelete