Wednesday, December 7, 2011

I am alive

Ursäkta min värdelöshet på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Jag har helt enkelt inte tagit mig tid/hunnit då det har varit mycket annat i görningen. Dels har jag jobbat en hel del under veckorna och stiga upp kvart i sex på morgonen, jobba hela dagen plus ha körlektioner efteråt (ibland dubbla) och inte varit hemma förrän sent har gjort att... nah. Trött. ^^ Körlektionerna resulterade dock för en vecka sedan i det efterlängtade körkortet!! Nu har vi även spanat på bil och hittat vår lilla darling i en närliggande stad - och imorgon får den komma hem! Sedan släpptes ju för några veckor sedan det underbara nya Zelda-spelet Skyword Sword till Wii så det har jag spelat en del på, dock alldeles för lite. ;)
Jag och min Sara har även varit iväg i Gbg på Opeth-spelning som var hur bra som helst! Träffade bandet innan och de var jättetrevliga! Tusen tack till Sara min för att du fixade det till oss! <3
På fredag blir det Motörhead i Gbg! Vi åker dit med två goda vänner och det ska bli skitkul att se Motörhead för de har jag nämligen aldrig sett innan (fy på mig!)
Idag blev det jobba för mig del. Upp klockan sex men sov gott så allt väl ändå.


Auf wiederhören!

2 comments:

  1. WWWWIIIIEEE! Skall bli så sjukt kul i kväll! Då tar vi din och Christians Motörhead-oskuld^^ Haha!

    ReplyDelete
  2. Yey fan vad grymt det var!!! Och sjukt trevligt att umgås mer er! :D

    ReplyDelete