Wednesday, December 28, 2011

God fortsättning!

Nu är juldagarna över men ännu är det inte Trettondagsafton och alltså är julen inte helt över ändå. Har firat med Sara och resten av familjen och som vanligt fått mer än jag förtjänar. T. ex denna underbara Thors-hammare fick jag av min Sara när vi firade Vintersolståndet den 22:a. Jag har fått många fler superfina julklappar jag inom tid kommer lägga upp bilder på här, som en supervackert halsband gjort av snällaste Siv som vi även ska fira Nyår med detta år! :)


(I bakgrunden: Saras nya duschdraperi hon fick av min lillasyster på julafton!)

2 comments:

  1. Wiiie! Längtar tills nyår faktiskt. Blir mys med lite lugnt, gott vin, god mat, er! Och mysiga katterna<3
    Vilken fin Mjöllnir. Snäll Sara :)

    ReplyDelete
  2. Vi längtar vi med! :D Katterna tycker det ska bli supermys att du kommer hit! Ah ja visst är den fin! <3

    ReplyDelete