Wednesday, January 11, 2012

Random Pics

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden och ber om ursäkt för det till er alla. ^_^ Jag har helt enkelt varit upptagen med annat som att åka/bli åkt med ut i nya bilen (!), umgås med folk, kollat film osv. och när jag väl har fått en lugn stund över hemma har jag valt att spela nya Zelda-spelet till Wii. Så kan det vara. Sedan har jag försökt blogga via mobilen men det ville sig icke. Här kommer iaf lite random bilder från senaste:

 Utflykt på stoooort loppis med min Sara och vår kära Sivan. :)

 Underbara rosor jag fått av Saralove. <3

 Zelda-pelda! <3

 Happy New Year! Firades hemma hos oss. Saralove, jag, och Siv. :)

 Vinterpromenad. Hittade isbitar.

 Den allsmäktige Eken
 Utflykt bland Silverfallen

 Cheese! Saralove, Siv, och Carro vid Silverfallen. :)

Grenar

4 comments:

  1. Det var mysigt!
    Bilden på trädet blev skitsnygg!

    ReplyDelete
  2. Morwen: Tack så mkt! :) Ja det var hur mysigt som helst! Ska bli kul att ses på lördag! :D

    ReplyDelete