Thursday, May 17, 2012

Sara my Catlady

Bläck, tusch + lånad, omgjord tapet. ^^ Jag älskar medaljongtapeter! Vi har en fondvägg hemma som är nästan som en "modern" medaljongtapet (Men de gamla "klassiska" mönstren är svåra att slå). Jag kanske lägger upp en bild på den någon gång. Maybe. ;) Det kanske till och med är så att den råkat komma med i bakgrunden av något annat jag fotat och haft med i bloggen tidigare. 

Jag är lite dålig på att uppdatera nu igen. Fritiden går mycket till att sitta och rita, film, gosa katter + flickvän osv. Tänkte även börja måla lite mer akryl igen för det var ett bra tag sen jag gjorde det.

Merry X-mas (med medaljongtapet i bakgrunden, såklart)

4 comments:

  1. Så fina :) Du borde verkligen måla mer. Jättehärliga färger i den röda och gröna:) Älskar dessutom katten med tänderna hehe!
    Jag saknar min medaljong tapet jag hade i förra lägenheten... Usch! Vill ha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så mkt! <3 Hehe sötis-katten! Åh hade du en där? Förstår att du saknar den!

      Delete