Tuesday, June 5, 2012

Long time no see


Bonjour!


Har haft en sådan där period då bloggen blivit bortprioriterad. Jag har haft annat för mig helt enkelt. Målat, bland annat dessa: Matskyltar till kissarna. <3 Fick två söta små canvastavlor av Siv och Christian för lääänge sedan och nu äntligen har jag tagit mig tid och målat dem. Tack, igen för dem! :)


Har även läst en del... Bland annat denna som jag varmt rekommenderar:



Jag och min Sara har dessutom haft en del att fira! <3 Dels att hon fyllde 31 häromveckan (Grattis igen, Älskling!)...



...dels 4 års förlovningsdag, även den häromveckan. :) Jag fick bland annat dessa underbaringar från Body Shop! <3 <3 <3

Smörgåstårta och vin på förlovningsdagen. <3 (Ben & Jerry's glass till efterrätt - mums!)

4 comments:

  1. Du är bäst min pingla! <3 :)

    ReplyDelete
  2. Åh! Vad söta mini tavlorna blev :) Inte alla katter som har egna konstverk;)
    Vilken fin tårta ni gjort. Ser riktig smaskig ut. Nom!Och hur mysigt såg inte det ut att fira förlovnings dag då! Grattis i efterskott <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, vi försöker skämma bort dom på alla vis! :) Tack så mycket! <3

      Delete