Tuesday, June 19, 2012

Hon målade mina naglar!

Jag köpte en liten present till min Älskling häromveckan, nämligen ett av IsaDoras nya lack Magnetic Nails. Någon dag senare överraskade hon mig med att jag skulle få premiärtesta det + att hon ville måla på det på mina naglar. Jag målar alltid mina naglar själv och har alltid gjort och litar aldrig på att någon annan gör det som jag vill ha det för även om jag långt ifrån är proffs så vill jag ändå ha dem på mitt sätt. Men så lät jag Sara måla mina och de blev ju skitsnygga! hade verkligen inte kunnat göra det bättre själv. :) Och lyxigt kändes det med att få sina naglar ompysslade av någon annan! <3


Färg: 856 Steel My Heart


Lacken har funnits ute ett bra tag men för er som ändå kanske missat dem så är det så att man målar på ett lager lack, sedan håller man en medföljande magnet över (15 sek.) med ett mönster på och *hokus pokus* är det klart!

Jag fick som sagt bl. a ett nagellack i förlovningsdags-present av min käresta och här är det: Depend nr 308. Såå snyggt! Bilden gör det inte helt rättvisa då det riktigt glimmar om det. Passar enligt mig till vardags, fest, jul, midsommar... ja, när som helt enkelt. Vardagslyx. :)

3 comments:

  1. Jättesnyggt blev det, min älskling! :)

    ReplyDelete
  2. Jätte läckra lack. Har spanat på magnet-lacken och men inte köpt nåt än :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaså inte? Haha, köpte det häromveckan när jag, Sara och Ninni var på stan och vi var alla helt övertygade att du testat det för länge sen. :D

      Delete