Saturday, March 26, 2011

Mitt-i-veckan-weekend med Graveyard i Gbg!

Jag fyller år snart och fick som total överraskning en tidig födelsedagspresent av Älsklingen min som bestod i en mitt-i-veckan-weekend i Göteborg där hon även bjöd mig på spelning med bandet Graveyard (låt med dem i inlägget innan) som var hur bra som helst!

 Vi åkte tåg till Gbg. Kom en sådan där "dubbeldäckare" vi fick åka med. :)

 Älsklingen min!
 Vi (hmm mest Sara) hade gjort goda mackor att ha på tåget. Satan så goda dom var!

Evil-älskling hemma hos min bror och hans flickvän i Gbg som var superschyssta och lät oss sova över. Tack!! :)

Så bar det av till Nefertiti där spelningen hölls och där ville Sara bjuda på nåt att dricka och dum som jag var tog jag en drink som visade sig vara svindyr! :O Det var inte meningen! Men den var jättegod, dock. :)

 Jag är ganska värdelös på att fota spelningar men här kommer två bilder iaf!


Frukost dagen efter på "le petit café" i Haga. Favoritcafét! <3 Fick en jättegod räck/lax-macka och smoothie av Sara.

 Slurp!

Mysigaste fiket. :)

Vi gick in på Myrorna (jag hade aldrig varit på Myrorna innan och snart kommer de till Skövde också!) där Sara hittade en Alice Cooper t-shirt till mig som jag köpte direkt. :D

Skitgrymma märken som min brorsas flickvän trycker upp. Jag fick dessa två av Sara och de ska jag ha på min vårjacka!

Precis kommit av tåget - trötta men supernöjda!

3 comments:

  1. Gimme my red eyes back, Satan! ;)

    ReplyDelete
  2. Vad mysigt och gott allt ser ut till att ha varit :D
    Riktigt trevlig alice cooper tröja dessutom!
    Vill också ha!

    ReplyDelete
  3. sara<3 : hehehe riktigt sött kort på dej! :)

    siv: jaa det var helt suveränt allting! hoho ååh ja den är hur trevlig som helst, blev helt till mig när sara visade mig den! *ha på sig för alltid* :P

    ReplyDelete