Saturday, March 12, 2011

Senaste sminkningen och andra ytligheter

Jag är skittråkig och har knappt orkat sminka mig senaste tiden för jag är så trött på morgonen, så här kommer en liten bild från en dag då jag för en gångs skull ansträngde mig lite.

Bas: Nivea mousse-foundation, Isadora Sheer Transparent-puder
Ögon: Svart + orange ögonskugg-palett från Isadora, lite svart mascara från Isadora, svart kajal från H&M till brynen

Läppar: Röd ögonskugga från Viva la Diva

Hittade en mapp med gamla bilder i och några av de här är flera år gamla, vissa så gamla som 7-8 år och jag ber om ursäkt att jag ser så dum ut på vissa av dom, hahaha. :D


M0rrrrrr!!!


Jag i mitt gamla kök
Jag saknar ibland min v-lugg...

4 comments:

  1. Vad grymt snygg du var i din senaste sminkning :D
    Sen ser jag du fått ordnat ny header och! Blev väldigt bra^^

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  2. siv: tack så mkt, siv vad snäll du är! :)

    ReplyDelete
  3. Tänk att jag är förlovad men den där nymfen! ;)

    ReplyDelete