Friday, November 11, 2011

Förra helgen-smink



...då såg jag ut såhär. Jag och Sara besökte Göteborg för spelning med Wolves In The Throne Room som var hur grymma som helst. Vi umgicks även med en av mina allra bästa vänner och hennes pojkvän där vi övernattade och sov som stenar. :) En perfekt helg med andra ord!

Mer om spelningen kan ni läsa här: Blod og Krek

Vill även ge ett stooort grattis på 23-årsdagen till min kära lillasyster som fyller år idag! Imorgon blir det kalas för dej, mamma och pappa som har och ska fylla år nu i dagarna. Så kan det bli när alla utom man själv och lillebror fyller klumpvis. ^^

4 comments:

  1. Supersnygg sminkning. Jag har själv kört på två eye liner vingar men tre är ju ännu bättre^^

    ReplyDelete
  2. Saralove: Du var allra finast som vanligt! <3

    ReplyDelete