Tuesday, November 1, 2011

Halloween 2011

 Vi var bjudna på Halloweenfest hos Carro som fyllt år dagen innan och det var skittrevligt! Lätt att fixa utklädnad också: vanliga kläder + zombiesmink. :) Lägger upp endast ett fåtal bilder här och alla är såklart inte tagna av mig.

Världens hetaste zombie! <3

 The slave. Visste inte att vi blev fotade då. 

Ninni i sitt fina smink!


Carro. Så jävla grym bild!

Siv och Ninni var riktigt grymt sminkade!

Lite folk + blodpåsen

Sara och Carro. :)


Min Sara fick en sockersöt Mammut i present av Carro, för min kvinna tog nämligen körkort för en vecka sedan! :) Av oss fick Carro muffins, en skitfin Omen-box av Sara och två dödskalle-muggar av mig.

4 comments:

  1. Vilken rolig kväll. Och jag tyckte nog att alla zombies hade riktigt grym smink med :)

    ReplyDelete
  2. Sara och Carro hade riktigt grymma zombie-sminkningar! Själv gick jag ju osminkad, hahaha. ;) Jättekul kväll med skön stämning! :D

    ReplyDelete
  3. Var jätteroligt att ni kom och tack för de fina gåvorna :)

    ReplyDelete
  4. Morwen: Tack som fan för att vi fick komma! :D

    ReplyDelete