Sunday, July 31, 2011

Gbg - Skräckfilmsfynd!

Jag, Sara, syster Matida, Mamma, Pappa och moster Kaisa var i Gbg häromdagen och det första vi gjorde var att splitta på oss då ingen annan än jag och Sara ville gå runt i Haga-området (!?!?) och där på Andra Långgatan hittade jag The Beyond som jag inte sett och Sara hittade på Dirty records en Hellraiser-box (!!!) och Return of the Killer Tomatoes - till skitbra priser! Kikade på Killer Tomatoes igår en stund (sen blev vi för trötta)  och fortsatte till frukosten idag och den är ju så jävla rolig! Den hade jag faktiskt också missat. Har aldrig blivit av att jag varit på jakt efter vare sig den filmen eller den första, Attack of the Killer Tomatoes. ;)

4 comments:

  1. Hehe, jag förstår att jag måste se tomatfilmen^^

    ReplyDelete
  2. Miss Anthropia: Jaaa det måste du göra! Du kommer ÄLSKA F-T (mer säger jag inte hehehe) Och btw är det en bra film om man t. ex är lite trött eller bakis då det inte förekommer en endaste droppe blod i den! ;)

    ReplyDelete