Wednesday, July 6, 2011

Zombiefierad


Jag fick en skitsnygg jeansväst av min bror i födelsedagspresent senast vi sågs, och vad passar bättre än att täcka den med massa juveler från mitt och Saras smultronställe? Appropå smultron som ju hör ihop med sommar har jag precis börjat i en deckare (jag sparat till nu i sommar) jag fått av Sara. Jag är inne i en läs-period och betar av ca 1000 sidor i veckan från böcker av alla möjliga genres. Men det börjar så smått att klia lite i fingrarna efter att vara lite kreativ med penna eller pensel så ska försöka kombinera lite mer, om det går. För när jag väl börjar i en bok som jag tycker verkar lovande har jag så satans svårt att lägga ifrån mig den...


Sen är jag som vanligt sugen på mer film! Det är väl bara att fortsätta beta av i boken "101 skräckfilmer du måste se innan du dör" eller vad den nu heter, vi har nog ett par kvar där i att se, jag och Sara. Hon fick förresten hem ett skiiitsnyggt ryggmärke med motiv från "The Return of the Living Dead" och den var det ett par år sedan man senast såg så då blev vi båda sugna på att en vacker kväll se om den. Zombiefilmer kan man aldrig se om för många gånger, det finns alltid detaljer från roliga scener man vill se om igen och igen. :)

Kul med spansk (eller är det italiensk? Fan borde veta har ju läst italienska!) titel! Jag tycker det är så himla kul när bruttan blir levande uppäten.

 Ahaaa....! Finns det några snälla barn här?!

Hoho!




Btw var vi på Iron Maiden härom helgen och det var hur bra som helst så här kommer en av bilderna jag tog. Är dålig på att skriva om vardagen här ibland, jag vet. Det är lättare att lägga upp en bunt bilder då och då och skriva om på Facebook istället. Sen vill jag ju helst hålla mig till ämnet här men ibland bryter jag det och det får jag ju göra för det är ju min blogg. ;)


3 comments:

  1. Riktigt trevligt att vara inne i läsperioder. Jag är det alldeles för sällan..
    Ser ni nån bra zombie film så tipsa oss :D

    ReplyDelete
  2. Miss Anthropia: Ja det är mkt trevligt! :) Hehe ja det ska vi absolut göra. :D

    Saralove: Yeah!!!

    ReplyDelete