Sunday, July 31, 2011

H&M - skuggor

Jag har alltid gillat H&M:s ögonskuggor och eftersom jag varit dålig på att vara ytlig här den senaste tiden lägger jag upp två skugg-bilder. :)

Från en gammal H&M-palett jag köpte för säkert 7-8 år sedan men den funkar fortfarande fint! Jag är dålig på att ta mig tid att lägga på skuggor även fast det ju bara tar några minuter. Måste bli bättre på att ta mig lite mer tid, helt enkelt. Jag har tyvärr inte fotat paletterna och hittar inga bilder på dem på nätet heller, men det är helt vanliga H&M-paletter med färger på skuggor i som de typ alltid säljer.

Från min fina palett jag fick av Sara när jag fyllde år förra gången. Orange och svart. :)




Väntar för övrigt på ett läppstift och ett puder jag smidigt beställt från Elf och det ska bli jättespännande att testa deras smink som ska vara bra kvalitétsmässigt till ett superlågt pris - tack snälla Siv för tipset!

4 comments:

  1. Jättesnyggt! Du är så grym på skuggning! :)

    ReplyDelete
  2. Jättefint ju :D Du måste lägga upp mera smink! Jätteroligt att se tycker jag.

    ReplyDelete
  3. Miss Anthropia: Tackar! :) Hehe, jag har lite sminkbilder på datorn men så har det bara blivit på senaste tiden att jag lagt upp om filmer osv, men ska bli bättre på att lägga upp om smink och kul när nån uppskattar det. :D

    ReplyDelete