Sunday, February 26, 2012

Dagens make-up dårå...

...eller i alla fall från i fredags. Inget märkvärdig och ganska simpel. Liknande jag gjort många gånger innan. Suck. Jag måste införskaffa mer smink så jag kan variera mig mer, då blir det roligare bilder också. Snart dags att beställa från elf kanske, det var ett tag sedan.

Jag imorse. En sminkning som tog ganska kort tid att göra då jag mitt i alltihopa kom på att jag inte var på humör för att dona med smink idag. Så jag skyndade mig igenom andra hälften, så att jag snabbare skulle kunna börja spela tv-spel, därav de något klumpiga eyeliner-strecken. ^_^ Jag lägger ändå upp bilderna här, som jag tänkt göra från början, så att allt inte var förgäves. :)


Mavala "Madras". Ett svart/rött (skiftar med en ton av svart i under vissa ljus, dock inte på bilden då solen strålade, hehe) nagellack jag fått av Sara. <3 På bilden precis pålagt därav överflödet runtomkring.

4 comments:

  1. Jättefina sminkningar :) Gillar ditt dracula hårfäste^^
    Du borde kolla om du kan ändra storleken på bilderna på nått sett. Man vill gärna se bilderna lite mer på nära håll ibland. Speciellt sminkbilder ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack snälla du! :) Ah ja visst det ska jag se om jag kan ändra på! Trodde jag fick dom ganska stora men - jag och datorer du vet, haha! Det går inte att zooma på mobilen då?

      Delete