Sunday, February 5, 2012

Uppdateringar

Korta uppdateringar:

- Jag längtar till våren. Zeus har redan börjat spana på fåglar som tidigt börjat bygga sina bon under hustaket vid fönstrena.

- Zeldas ögon läker fint. På något mystiskt sätt har stygnen från ena ögat (inte där hon kom åt att tvätta) försvunnit, men det ser fint ut under så vi håller oss lugna och hoppas på att hon blir av med tratt och kvarstående stygn imorgon hos veterinären.

- Sara har hjälpt mig att städa upp i min garderob som såg ut som f*n. Nu är det så fint där att jag aldrig kommer röra till det där igen. :) Tack, Älskling! <3

- Helgen har varit lugn och behaglig. <3

- Vi väntar med spänning på nya sängen. Beräknad kvarstående tid: 2 veckor. Sedan kan vi sova där alla 4. ;D


- Hyllad varde nyttig mat såsom sallader, rotfrukter och annat grönt! För att inte tala om det pågående missbrukat utav makrill i tomatsås.

4 comments:

  1. Skönt att allt går så bra för Zelda<3 stygnen har säkert bara trillat ut av sig själv!
    Visst känns det bra med en städad garderob? Jag brukar känna indre lugn när min är i ordning^^
    Sen får jag välkommna er till makrill träsket ;-) Hos oss äts det makrill i tomatsås minst en gång om dagen haha!

    ReplyDelete
  2. Ja veterinären verkade inte orolig över det utan tog nu idag bort resten så nu får hon gå med tratt bara några dagar till så allt läker ihop helt! Hahaha då kan vi ha makrill-fest! :P känns uuuunderbart med städad garderob! <3

    ReplyDelete
  3. Tur att jag är en tjatig fästmö då, så det blir nån ordning. ;) Puss!

    ReplyDelete
  4. Älskling: Hur skulle jag klara mig utan dig? <3

    ReplyDelete