Wednesday, December 8, 2010

HELLFEST!!! och gamla mysbilder

Min Darling bjuder med mig till Hellfest i sommar och jag är sååå glad för det kommer bli GRYMT!!! Tack, Älskling! <3


Här kommer lite gamla bilder jag hittade på oss från olika tillfällen genom åren:

 Beauty and the Beast (<-- that's me, he he he)


 På väg till stan, tror jag. :) (ser dryga ut som få)


 Meldeltidsmarknad i Skövde aug 2008


 På väg till Gbg <3


Ja, det är fastnad hårfärg jag har i skallen! ;) Tror vi är på väg till Carro nu i somras.



*L'amour*

4 comments:

  1. Och jag ser hög eller dryg ut på varje bild... Prima! Hahaha. :D
    Love ya.

    ReplyDelete
  2. Mysiga bilder ^^
    Och vilken grym present!!!

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  3. Tack! Oooh ja grymmaste presenten ever! :D Både jag och Sara tycker att det vore skitskoj om du och Christian också hängde med ner dit! :)

    ReplyDelete