Thursday, December 30, 2010

Goth nytt År!

Imorgon är det nytt år och jag ser jättemycket fram emot att fira här hemma med fästmö och katter. Vi var egentligen bjudna på fest men så tänkte vi att i och med att vi var borta väldigt mycket under julhelgen så vore det skönt att fira lite här hemma med katterna så de också får ta del av firandet.

Detta nyår blir det... Space-tema! ^^ Sara har köpt soundtracket till filmen "TRON Legacy" som är vår favoritfilm just nu så det kommer vi lyssna massa på och även kolla sci-fi-film!



Det blir nog en del spelande också av nya spelet "Donkey Kong Country Returns" som jag fick av Mamma och Pappa i julklapp. Fick som vanligt mycket fler klappar av Sara <3 och familj än än jag förtjänat!


Jag vet att jag är dålig på att skriva här inne och först tänkte jag skylla på tidsbrist, men det stämmer ju inte alls egentligen då jag ju gett tid åt annat istället, t. ex träffat bästa vännerna (flytta tillbaka hit, snälla så vi kan ses oftare!), umgåtts med familj, kört bil, gått på bio osv. Det är kul att vara inne i cybervärlden men jag känner ofta att jag försummar tid åt böcker, måla och annat icke-datoriserat. Det är svårt att få tid åt allt! Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar men nu läste jag precis att ett dygn på Jupiter bara är 10 timmar så ska väl inte klaga alltför mycket. :)


Goth nytt år på er! Och drick inte alltför mycket nu för då kan man må lika illa som en zombie-ballerina som snurrat för mycket.

4 comments:

  1. Gott nytt år på dig puddingen min! Och visst förtjänar du klappar. <3

    ReplyDelete
  2. Saralove: DU förtjänar klappar. :)

    ReplyDelete
  3. Tjusig zombie-ballerina^^ Och Goth nytt år på dig! Hoppas det bringar massa lycka och skoj!

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  4. siv: tack så mkt! :D Hoppas du haft en bra start på det nya året! :)

    ReplyDelete