Tuesday, April 12, 2011

Födelsedag + Ullared

Jag vet att jag uppdaterar dåligt här, men nu på senaste har jag haft så mycket (mest kul) för mig att jag helt enkelt inte tagit mig tid. Bland annat har jag fyllt 26 år (!!!) och varit iväg med Älskling till Ullared (som jag fick som en resa i present, wohoo!), halkkört och massa annat. Här kommer lite bilder från min födelsedag och från Ullaredsresan vi åkte på bara ett par dagar senare. :) 


 Frukost på sängen fick jag! :) Och som total överraskning en resa till Ullared + fickpengar till det av katterna. <3<3<3

 Jag skrapar triss-lott. Älskar att skrapa lotter! Vann inget men är glad ändå!

 Sara dukar såå fint och lagar världens godaste mat!

 Taco-gratäng!!!!

 Sen bakade hon världens godaste tårta också med choklad, dumlefluff, maränger, grädde och allt annat hiiiiimmelskt! Denna kom hon på helt själv, visst är hon duktig? Så hade hon haft i hallonkräm i mitten också. Så jävla gött!

 Mmmmmumma!

 Kocken/konditorn själv. :)

 Kvällsmat till "This is England ´86". Det var en sjukt fin födelsedag!


 Ullareeed! Jag provar cykelhjälmar! :)

 Fika!

 SaraLove!

 Hehehe
 Middag på ett asiatiskt ställe utanför. Supergott!

 Denna gången kom vi ihåg att fota bussen!

Köpte massa saker, bland annat denna gigantiska råtta till Zeus och Zelda! Lägger upp fler bilder snart igen för nu hinner jag inte, ska iväg till dagis! Men det var bästa Ullaredsbesöket hittills, hade så sjukt trevligt! Tack, Älskling! <3<3<3

4 comments:

  1. Vilken mysig födelsedag det verkar ha varit^^ Och vilken tårta!!!! Omg o.O Sara bör lägga ut recept till oss sockermonster!

    Vad söt du var i hjälmen och hihi :)

    Hoppas det blir en Ullared resa på mig och snart!
    Sugen på att fynda lite billigt krafs^^

    ReplyDelete
  2. siv: det var en jätteunderbar födelsedag! Haha ja den var helt jävla suverän den tårtan. :D

    haha var osäker på om hjälmen passade huvudet eller inte! :P

    ja du borde dra dit tycker jag med, superställe! :)

    ReplyDelete