Monday, April 18, 2011

Inga bryn men bindis

Jag som täckt mina bryn med hjälp utav lim. Anledningen till att det inte ser superperfekt ut är att jag inte orkade stå hur länge som helst och fixa med det, hade annat för mig den dagen så slarvade lite, hehe. Men gör kanske om det snart igen med lite bättre resultat. :) Ber om ursäkt att jag ser lite sur ut på ena bilden, det bara blev så. :) Bindisarna har jag fått av min brors snälla flickvän! Vill även passa på att återigen ge cred för Stargazers neonsmink, särskilt läppstiften!

 Nagellackstips: Kubiss låg-budgettlack. Detta för 10 kronor på Ullared.






Och appropå övertäckta bryn med snygga sminkningar:





Till sist: En söt bild på en clown jag hittade med inga ögonbryn han heller men med riktigt snygg nyans på håret må jag säga! Jag har alltid velat testa på grönt hår men vågar inte av rädsla för att det ska se dassigt ut efter två dagar.

2 comments:

  1. Snyggt! Och grönt clownhår funkar nog! ;) <3

    ReplyDelete
  2. Isåfall får du färga det, du är den enda jag litar på med mitt hår! :)

    ReplyDelete