Monday, May 23, 2011

2 års förlovning


I lördags hade vi varit förlovade i 2 år, och det ville vi fira för oss själva (med katter, såklart!) med god grillad mat, vin och efterrätt. Sen hade vi lite presenter till varandra också. ;)





Jag fick detta helt underbara smycke av Sara. <3<3<3

...och även detta superfina skrin att ha mina smycken jag fått av henne i 

Sara fick tavlor av mig

 Vi (mest Sara) gjorde typ världens godaste kombination utav grill-mat. Sjukt gott, speciellt med Motörhead-vin som Sara bjöd på till!



Underbar dag med mys, übergod mat, tv-spel och promenad med ena kissen Zeus avslutades med grillad annanas, kokos-honung och vaniljglass med Black Tower till, också det sjuuukt gott!


Nu glömde jag nästan - innan läggdags kikade vi på Critters 3 med bland andra Leonardo Dicaprio, hehehehehe. Den var skoj!

4 comments:

  1. Underbar dag! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. Massa grattis till er båda :D
    Ser ut till att ha varit en perfekt dag. Och vilka fina presenter^^ Du är verkligen jätteduktig på att måla.

    ReplyDelete
  3. MissAnthropia: Det var en helt underbar dag! :D

    Naw, tack ska du ha, snällt av dig att tycka det! :)

    ReplyDelete