Monday, October 11, 2010

Clown-smink 4-ever

Jag gillar (clown)smink. ^^ Det känns jättekul att the Bodyshop äntligen kommer hit till lilla Skövde! Och snälla folk, handla där så att inte ännu en bra butik tvingas slå igen! Visst, det är ju lite överpriser kan man ju tycka, men samtidigt är det ju icke-djurtestat och de är även med och kämpar mot t. ex trafficking. Gå in på deras hemsida http://www.thebodyshop.com och hjälp dem genom att skriva under namninsamlingen mot detta!

Sen vill jag även varna för att det är halt och ostabilt ute nu. Det fick nämligen min stackars sambo erfara häromdagen genom ett otäckt fall och vrickad fotled. :( Det är inte att leka med, men som tur är har svullnaden minskat lite grann nu men jag behöver ändå bättra min lindning-av-vrist-teknik. Som sambon sa: "Tänk Mumien!"

4 comments:

  1. Min sötclown!
    *skrivit under* Bra att du tipsar om detta!
    /Din Mumie

    ReplyDelete
  2. hehe, jag glömde säga till dej förut att jag skrev under med ditt namn med, men det gör nog inget för det kunde ju inte du veta ju! :) det finns nog fler med ditt namn, men ingen som du. <3

    ReplyDelete
  3. OMG^^ Är det verkligen sant!! Har saknat den butiken i skövde. Riktigt goda nyheter ^^

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  4. Siv: Jajjemän! Inne på Commerce, ungefär mittemot BR-leksaker om jag inte minns helt fel. :)

    ReplyDelete