Thursday, October 14, 2010

Hur vore livet utan Nintendo?

Jag längtar såå tills nya Zeldaspelet Skyward Sword (Wii) kommer ut (i februari tror jag att det var... i alla fall tidigt nästa år). Men det kommer nog inte bli bättre Ocarina of Time till N64, det kan nog inget Zelda-spel bli. Sådan stämning och känsla som det är i det spelet... Det borde jag snart köra om igen. Jag har faktiskt inte klarat det helt jättemånga gånger, till skillnad från en del andra.

Fick denna tidning för ett par veckor sedan av min sambo (mycket bra nummer) och man blir ju väldigt sugen på nya Donkey Kong också... Och så nya Kirby, såklart. Det är med andra ord inga dåliga grejer som är på gång.

Vågar man chansa på att det kommer ett tredje Super Mario Galaxy om ett par år? Hoppas, hoppas, hoppas!

2 comments:

  1. Tre spel som ligger på inköpslistan med andra ord! :D Och jag tittade nyss på en trailer till Skyward Sword och såg att Zelda (vårt odjur) verkar vara med. Ser fram emot ditt missbrukande av Link, söt!

    ReplyDelete
  2. hehe, tänkte kika in nån trailer snart.. har ju inte riktigt vågat av rädsla av för många spoilers... ^^ men liiiite kanske man vill se!

    ReplyDelete