Sunday, October 3, 2010

Graffiti-nails

Mina naglar med Graffiti-lack från Isadora
(som ej testar på djur, vilket borde vara helt självklart för alla företag!)


Jag är på en hel del sätt en ytlig jävel när det gäller mig själv. Jag älskar smink, men nåt som ligger mig nästan varmare om hjärtat är naglarna. Jag går ibland, som de flesta andra, omkring i mataffären osv i mysbyxor och allmänt icke iordningfixad, men nåt som jag alltid vill ha ordning på är mina naglar. Jag var ännu mer pedantisk med dem förr då jag gärna hade dem lååånga och absolut aldrig målade dem endast i ett genomskinligt lack (aldrig ens bara enfärgat heller), men är nu i en period då jag trivs med dem relativt korta och det är även praktiskt då jag annars bara råkar riva folk hela tiden... Jag har ibland funderat på att utbilda mig och kanske öppna en salong men så "hux flux" ångrar jag mig. Orka... Det känns många gånger fullt tillräckligt att sitta hemma och dona med mina egna.

4 comments:

  1. Min ytliga jävel! :D Vad fin du är.
    Min nageltjej. <3

    ReplyDelete
  2. Riktigt snyggt :) Har både glitter lacket och det vita graffiti lacket... Måste nog prova den kombinationen och. Graffiti lacket drog inte med sig det undra lagret?? Det har den gjort för mig när jag inte har använt Izadoras egna lack...

    ReplyDelete
  3. siv: Tack ska du ha! :) Nej det drog inte med sig nåt, men en annan gång när jag hade ett annat lack under så lät jag det nog torka lite för kort tid för då blev det lite utkladdat (typiskt!)

    ReplyDelete