Saturday, January 15, 2011

Bindis och kryddor från Fjärran!

Min bror har varit i Indien nu i flera månader och kom äntligen hem i måndags (äntligen, för att vi här hemma har saknat honom!). Jag och Sara var och träffade honom när han gjorde ett kort besök här i hemstaden och det var väldigt trevligt. Han hade med sig presenter till oss. (!) Och här lägger jag upp bilder på mina. Bilden här över är bindis som kommer räcka en hel livstid (flera lager i påsarna, hehe) som jag fick av hans flickvän som även hon varit med på resan. Blev jätteglad för tyckte de var superfina, och de sitter riktigt bra! :)

Grejerna här nedan fick jag av brorsan: 

-handgjord tvål
-rökelse (som vi redan börjat använda upp för den luktar så himla gott!)
-cirka 20 stycken olika kryddor bland annat senapsfrö, röd chili och kanel - riktigt starka och goa var de!

Så fina presenter förtjänar jag icke! :)

4 comments:

  1. Superfina presenter verkligen!
    Ditt smink var dessutom läckert^^ Kul med asymmetri.
    Sen vill jag passa på att säga tack så mycket för i går. Hade supertrevligt. Blev lite kär i söta kindbitaren och ;)

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  2. Ja jag blev verkligen jätteglad för dem!
    Varsågod, vi ville verkligen att ni skulle ha det trevligt!

    ReplyDelete
  3. Schyssta grejjer från din bror såklart.
    Rökelse, kryddor och Kali über alles!

    ReplyDelete
  4. Du kan lita på att vi hade trevligt ja :)

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete