Friday, January 28, 2011

Jag i gosedjursform

Häromdagen kom Sara hem med ett leende på läpparna: "Jag har hittat dig! Det här är verkligen du!" och räckte fram denna lilla... läpp-saken. :D Jag blev jätteglad och tycker massa om den och trycker man på den så låter den! Först kommer ett "puss-ljud" och sen ett "I <3 U!" :)

 Här är jag!


 Zeus blev lite suspekt och blyg...


 Zelda ville mig äta opp! (bilden togs ca en sekund innan anfallet och jag hann precis undan huggtänderna...*floff floff*)


Black Hearts

4 comments:

  1. Vad gullig du är! Pussgurksvarelsen!

    ReplyDelete
  2. Hehehehe! Vilket gulligt gosedjur^^

    Och en väldigt fin manikyr måste tilläggas.

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  3. Suntamer: Hihi *fluffa rosa fluff på* :D

    ReplyDelete
  4. siv: tack så mkt! :) och ja visst är den gullig!!

    ReplyDelete