Thursday, January 20, 2011

Horror Pics

Hittade en gammal mapp med bilder hämtade från diverse filmer och annat. Jag använde flera av dessa bilder + en del mer extrema när jag en gång i tiden hade Bilddagboken (finns den fortfarande?) och fick vid flera tillfällen arga mail från bdb-användare och även från crew med hot om avstängning osv för tydligen trodde folk att flera av bilderna var "riktiga" och att vissa var obduktionsbilder som jag fått tag i, hahaha. Wtf?? Så därför skriver jag nu, även fast 99 % här säkert ändå fattar, att nej... det är inga äkta bilder som jag snott någonstans ifrån... Man kan göra mycket med smink och dockor, vettni!

 Blood for Dracula. Kass b-film från 70-talet! :)


 (don't let her) Inside. Fransk (om jag inte minns helt fel) film som kom för ett par år sedan.


 the Return of the Living Dead!


 Blood Feast (den har jag ej sett än, dumma mig)


Evil Dead <3


 Blood Feast (ska tydligen vara en riktigt splattrig film, hehe)


 the Texas Chainsaw Massacre (och nej, den är inte baserad på en sann historia, däremot är den inspirerad utav en riktig seriemördares handlingar)


 the Night of the Living Dead!


 Eine Zombiekatze! <3


 Ägd!


Always <3

3 comments: