Wednesday, January 12, 2011

Jag älskar masker!

Jag har alltid älskat masker, både maskeradmasker och masker i filmer, masker man målar på och plastmasker. De känns magiska på nåt sätt. Masken här ovan hänger jättefint i vårt sovrum. Matchar snyggt mot den svarta väggen. :)


Försökte mig på att göra en mask-inspirerad sminkning och resultatet blev väl inte såå "maskigt" (höhö, daggmask) eftersom jag blev osams med en glitterskugga. Så kan det gå! Min nya kattscarf (ser ut som vår katt Zelda) fick med-posera. =^_^=



Kult-masker genom tiderna:

 Jason!


 Killer klown (den sötaste av dem, hehe)



Serien V

4 comments:

  1. hehe, du ser ut som en "super villain" :D

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  2. siv: haha, eller som nån som har fått rejält med stryk! :D

    ReplyDelete
  3. Du är så duktig på att sminka dig och kladda!!! <3

    ReplyDelete