Sunday, January 30, 2011

Smink, smycken och andra gåvor jag fått

Tänkte i detta inlägg lägga upp lite fina smycken och presenter jag fått nyligen eller genom åren av kära familjemedlemmar. Enjoy! :)

 En underbar ögonskuggspalett jag fick av min kära lillasyster i julklapp, från Viva la Diva.


 Häromdagen kom min andra hälft hem med denna superfina ögonskugga från märket Stargazer. Har inte hunnit använda den än men tänker göra nån kul sminkning med den snart och lägga upp här, tänkte jag. :)


 Denna serie "Sweet Lemon" från the Body Shop är verkligen ett hett tips! Helt uuuunderbar serie! ^^ Fick duschgelen, bodybuttern och handtvålen (ej med på denna bilden) av min kära mor i julklapp. :)


 Mitt silverhjärta som även är en medaljong med ett kort på mig i ena halvan och ett på Sara i andra. Fick i ettårspresent av henne! <3


 The Evil Mask! Present av Mamma och pappa som de köpte i Turkiet när hela familjen utom jag var där för ett par år sedan, för jag var tvungen att jobba... Men så kom de hem med denna! :) Den lilla trekanten hör egentligen inte till utan den har jag satt in bredvid och brukar leka att det är en bit utav Triforce. :P


 Min fina Saradroppe jag fick utav henne förra hösten som jag tycker jättermycket om! Jag älskar silversmycken. :)


 Så kommer här ett par bilder på vår nagellackssamling, mest är det mina som jag dels såklart köpt själv men även fått i present av släkt, vänner och av Sara. Vissa tycker att det är jättemånga men jag tycker nog inte det när jag tänker på att jag rensat ut cirka hälften av mina... Brukar spara på dem in i det sista för även när man inte kan måla lager med dem längre för att de är för gamla/nästan uttömda går det ju alltid att göra typ.. prickar och sånt. ^^


 Le lacks!

4 comments: