Sunday, November 21, 2010

Naglellack: Polkagris vs Zombiegrönt


Jag har "snaggat" mina naglar rejält för jag tyckte de såg slitna ut, så nu är det korta som gäller! Ganska skönt, faktiskt. En rejäl skillnad om man jämför med hur de såg ut förr (bilden nedan) men riktigt så långa har jag inte haft på ganska många år nu. Inte sedan jag blev med katt, tror jag.

Saknar mina gamla armband... Typiskt att de gick sönder så lätt.

Hittade även en gammal bild med ett utav mina favoritlack, från Yves Rocher (stavning?) när det fanns här i lilla Skövde. Saknar den lilla affären! Billigt och veganskt var det. <3

4 comments:

  1. Vill också ha långa naglar..men dom överlever aldrig i mitt jobb :`(
    Har du kvar armbanden? I så fall ta med dom på fredag så kan jag fixa dom åt dig en dag i veckan, lätt som en plätt :)

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  2. siv: långa naglar överlever sällan om man inte vill vara superförsiktig mestadels av tiden, och hur kul är det? ^^ åh jättesnällt av dig dom hade jag tagit med om det inte var för att dom sen länge är borttappade! :)

    ReplyDelete