Sunday, November 21, 2010

Skivmässa och Ullared

Vi var på skivmässa i Huskvarna förra helgen och det var jätteskoj! Stor skivmässa som firade 25-års jubileum borde ingen ha missat!
Sara hittade typ 10 000 skivor och jag hittade ett par stycken jag med och inhandlade till sist Danzig's första (original, såklart) till superbra pris och den är jättefin! Köpte även Joy Division's "Unknown Pleasures" även den jättefin och prisvärd. :)

Har även fått gåvor av Sara! <3 Danzig's senaste platta i dels bildvinyl och dels i transparent knallröd vinyl. Sjukt fina och är hur glad som helst åt dem! Den röda tänker jag aldrig spela så den förblir en mint. Det följde även med en kod så det gick att föra över till MP3 om man är snäll och inte laddar ner. ^^ Riktigt bra skiva!!!

Sen har vi även varit på besök i Ullareeed. I måndags kl 0700 gick bussen... *gäsp* men det gick fint och det var sjukt skoj! Kolla vad jag hittade: King Kong- och Pak-Man-sockar. =^_^=

Ja det är.. jag som är puckot på bilden, ja... Sara som fotat. :)


Vet att det kan gå lite tid mellan mina bloggningar (<-- kallas det så?) och anledningen till det är tidsbrist. Lite ironiskt att det man vill blogga om hinner man inte blogga om och tar man det för lugnt och inte gör nåt finns det ju inget att blogga om...

2 comments:

  1. suntamer: hihi, tack! fick "knöka" ihop lite händelser för annars blir det så många inlägg på en gång... ^_^

    ReplyDelete