Sunday, November 28, 2010

Nyklippt, Sara-smink och en trevlig helg!

Jag har klippt mig! Eller rättare sagt: Sara har klippt mig! :) Förra helgen gjordes det och då åkte hela 20 centimeter slitet hår av på vårt köksgolv, hehe. Jag gillar hår men jag brukar hata att ta hand om det och att vara försiktig med det så då blir det som det blir: slitet! Men nu trivs jag jättebra i att ha det lite kortare så jag är supernöjd att ha det som jag har det. Tack, SaraLove! <3 Här nedan kommer två bilder på sminkningar jag gjort på henne. Det var ett tag sen nu.

Hon är så fin i blå ögonskugga! Tror jag sminkade henne där innan vi skulle ut och äta någonstans, om jag inte minns helt fel. :)

Nyår 2008. Sötnos!

För övrigt har det varit en supermysig helg! Fika i fredags med Sara och en av mina bästa vänner som kom hem en sväng från Gbg. Sen på kvällen var vi bjudna på fest hos Siv och det var hur trevligt som helst tyckte vi båda två! :) Styra upp skräckfilmskväll snart, jao! :D 
Igår var jag och Sara på torget i Skövde och hjälpte till att sälja grejer för att samla in pengar till Skövde katthem. Kallt som Satan var det men det var flera snälla människor som stannade till och köpte lite bullar och annat småplock. Tack ska ni ha, återigen! :) Idag har vi satt upp julbelysningen på balkongen här hemma (knallblå leddlampor ftw!) och det blir glöggmys + att mysa extra mycket med familjemedlemmarna här hemma sen ikväll. <3

3 comments:

  1. Nya frillan blev ju hur bra som helst:)
    Snygga sminkningar dessutom!

    www.missanthropia.blogg.se

    ReplyDelete
  2. siv: tack ska du ha!! Det var så skönt att bli av med det schletna håret, hehe :D

    ReplyDelete